Cafeaua, cafeaua

Beau cafea cam multă. În plus, are și cofeină. M-am prostit de tot de când am descoperit cafeaua grecească. Îmi place la nebunie, nu mă pot despărți de ea. Și, după ani de zile în care am băut aproape numai cafea decofeinizată, când am început să bad din nou drogul în sânge, și-a făcut treaba excelent! Așa că savurez iar starea aia de freamăt, de zumzet interior după fiecare doză. Fascinantă licoare. 

L-ați citit pe Paul Leslie? Spunea cineva pe Facebook că poveștile lui se asortează perfect la cafea, de asta mi-am amintit acum. Aici

Pe cine să mai intervievez...?

V-am pupat.
Corina

9 comments:

Lorena Lal spunea...

Si eu beau cafea si-mi place:)):D ♥

Victoria West spunea...

Si eu beau multa cafea -- 5 cesti pe zi. Una dimineata cand ma trezesc, 3 la serviciu pe parcursul zilei, si una acasa cand ajung la 5.30 PM, inainte sa-l iau pe Alex de la gradinita. Dintotdeauna am baut multa cafea. Doar in timpul sarcinii am baut cate 2 cesti pe zi (am avut verde de la doctor), iar in rest -- 4-5 cesti.

Canadienii beau cafea cu mult lapte, imi vine si sa rad de ei, habar n-au ei ce-i aia o cafea buna. Si cand spun buna, a se intelege tare. Ii vezi pe strada cu canistra aia de juma' de litru de la Starbucks (si Starbucks e o cafea tare), si isi pun jumatate lapte.

Este o vorba canadiana, double-double, sau triple-triple, adica 2 (respectiv 3) doze de lapte, si 2 (respectiv 3) doze de zahar. Cand mergi la cafenea si spui ca vrei un double-double, vanzatoarea stie cum sa-ti puna cafeaua. Si vorba asta double-double sau triple-triple e cunoscuta numai printre canadieni, daca ii spui asta unui american sau european, nu stie ce inseamna. Iar cafeaua "regular" in Canada este cu un lapte si un zahar. Eu beau cafea neagra cu un zahar, si cand imi cumpar cafea, trebuie sa specific foarte clar asta, nu pot folosi termenul "regular", altfel ma trezesc cu lapte in cafea si imi strica placerea. :)))

Corina spunea...

Lorena, cui nu-i place? :)

Corina spunea...

Victoria, habar nu aveam de toate denumirile astea! Merci ca mi-ai spus si mie, sa stiu, asa, pentru cultura mea generala. :)

Cinci cafele! Si eu imi faceam griji ca beau doua! Mari, ce-i drept... Dar atat de mult imi place, sunt in transa dupa cafea.:)

Victoria West spunea...

Pai spuneam eu ca europenii nu stiu. :)

Victoria West spunea...

Si in completare cu ce spuneam mai inainte, europenii beau cafea tare. Daca le dai un double-double din asta canadian, vor zice ca razi de ei. :))) Am fost la Paris acum cativa ani si am observat ca la toate terasele, barurile, restaurantele etc. se servesc doua feluri de cafea -- espresso pentru localnici si americana pentru turistii straini. Cafeaua espresso era prea tare pentru mine (oi bea eu cafea tare, dar nici chiar atat de tare), si am baut cafeaua pentru turisti, "americana", care de altfel era si aia destul de tare.

Si italienii stiu ca beau cafea tare de-ti sta inima in loc.

Anonim spunea...

te imbratisez draga mea Corina.iarta-mi absenta, m-am ratacit printre vise si stele si mi-a fost greu sa revin pe pamant.ce mai face Laurentiu?sper din suflet ca e fericit.stiu ca nu ma va uita niciodata, ca nimic nu va mai fi la fel pentru nici unul dintre noi.raman amintirile si urma unui sarut etern peste sufletele noastre.mi-ar placea sa citesc un inteviu cu el.Anonima Indragostita

Corina spunea...

Victoria, nici eu nu pot sa beau espresso! Deloc, ma simt rau de la el. Eu beau cafea cu lapte mult - imi place sa aiba tarie, dar sa fie domolita cu lapte din plin. Si un varf de lingurinta de miere, ca incerc sa evit zaharul.
Da, in Italia e nebunie! :-) Beau 50 de mililitri de „otrava”, espresso scurt la ei este cel mai scurt espresso pe care l-am vazut vreodata. Cred ca as muri daca as bea un shot din ala, sincer.

Corina spunea...

Anonima Indragostita, sa stii ca m-am intrebat de multe ori pe unde mai esti si ce mai faci... Ma bucur ca ai revenit.
Nu mai stiu nimic de Laurentiu, m-am gandit si la el de multe ori, insa nu l-am mai sunat. Un interviu cu el ar fi o idee excelenta, sper sa-l fac in curand.
Te pup si sper ca esti bine.

Trimiteţi un comentariu

Toate drepturile rezervate: Corina Stoica