Poze originale de la party "6 ani de Tango"

De la distanta, Florin "Bebe" Chilian

Degeaba se ascunde: e Gabriela Dumba

Fete diverse si cativa baieti neinteresanti; tipa blonda, in rochie roz-rosie, este Raluca Kisescu, sefa de la Avon

Barfe de salon, in aer liber


"Socializare", adica barfa cat cuprinde


Spatele Simonei Catrina

Spatele Alinei Sorescu si al lui Alexandru Ciucu

Fete diverse

Iuliana Marciuc, intr-o rochie...Intr-o rochie.


Caine petrecaret


Leutu' - Leonard Miron si Iuliana Marciuc, ati recunoscut-o dupa rochie
Zana vesela



Domnul Tudor Caranfil


Pe bucati: Alice Nastase, Simona Catrina, Tudor Caranfil si Leutu. Spatele blond al doamnei Irina Margareta Nistor
Peter Imre si o diva. Si un div care o vrajeste

Orice-ar fi, pe Alecu il iubeste femeile!

In stanga, Gabi Dinulescu

Leutu' imi explica ce face la British Airways

Singurul meu sef, forever

La final, a cantat Corina. Acceptabil. Dar tot arata mai bine decat canta.


Locatie: terasa Bonton, Herastrau
Spre deosebire de alti ani, cand colindam toate mesele, de data asta, am stat mai mult jos. Batranetea, deh! Asa ca mai toate pozele sunt facute la plezneala, pe principiul "o iesi ceva!". Cat sa tin minte seara asta.
Si, daca tot am ocazia, va anunt ca imi iau ramas-bun de la revista Tango, dupa aproape patru ani de colaborare. Ii doresc echipei succes, sper sa nu coboare niciodata stacheta si sa mentina Tango pe primul loc in topul celor mai reusite publicatii de gen!
MULTUMESC PENTRU TOT, ALICE NASTASE!

P.S. Ma puteti gasi, insa, in continuare, pe site-ul Marea Dragoste, administrat de prietena mea, Alice. Si, de asemenea, la ziarul Puterea si revista Femeia. Corina

12 comments:

meravigliosa creatura spunea...

de ce pleci si unde pleci?ce trist..

Corina spunea...

meravigliosa, nu plec nicaieri, in alta parte. Deocamdata, mai scriu la ziarul Puterea, la revista Femeia, dar si la site-ul lui Alice Nastase, Marea Dragoste, unde public interviuri :-)
Nu plec de la Tango din cauza vreunui conflict, nu a fost vorba de asa ceva, eu si Alice suntem prietene, doar ca la revista nu mai pot colabora.

meravigliosa creatura spunea...

cred eu ca nu iei tu decizii gresite.atat timp cat nu uiti sa-ti impartasesti trairile aici si vrei asta,stau relax.ma bucur ca am descoperit un om ca tine.

Corina spunea...

Meravigliosa, am cantarit mult...Nu am decis peste noapte. Cred ca asa e mai bine.
Iti multumesc pentru cuvintele frumoase!!!!

Ramona spunea...

Imi pare foarte rau sa aud asta...te-am "descoperit" datorita acestei reviste. Sper ca plecarea ta nu inseamna inceputul sfarsitului pentu revista din punctul de vedere al calitatii. In ceea ce te priveste, stiu ca totul va fi bine.

Corina spunea...

Ramona, in nici un caz! Sa fim seriosi, cat de mult cantaream eu in aceasta revista, in ce priveste calitatea? Nu faceam lucruri chiar atat de importante acolo...
Si, atata timp cat revista e condusa de Alice, cu Simona langa, nu are nimeni de ce sa-si faca probleme, te asigur :-)
Multumesc!

vavaly spunea...

Chiar ieri am rasfoit revista Tango si nu te-am regasit nicaieri in paginile ei , ma intrebam eu de ce nu e nici un interviu de al tau din asa multe cate erau publicate. Poate ca e o decizie buna, tu stii mai bine cu siguranta. Iti tin pumnii pentru viitor!

Corina spunea...

vavaly, in ultimul numar este un interviu de-al meu, cu Felicia Filip, foarte frumos.
Iti multumesc mult!

vavaly spunea...

L am citit si m am uitat dupa semnatura dar zau ca nu am vazut. Da , chiar este frumos inteviul ca de altfel toate din revista. Oricum, pentru ca pe mine nu prea ma lasa bugetul sa cumpar, ma bucur de interviurile pe care le publici online, dupa cum stii :)

Corina spunea...

Scrie acolo "rubrica de Corina Stoica". Ma rog, a scris...

vavaly spunea...

ee, inseamna ca am imbatranit si eu maica :)
vezi ca iti trimit un e-mail cu ceva interesant de citit.

Corina spunea...

Of, maica, pune-ti ochelarii!!! :-)
Te pup.

Trimiteţi un comentariu

Toate drepturile rezervate: Corina Stoica